Platforma zakupowa Muzeum Kultury Kurpiowskiej
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 1.01.2021 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowalnych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum.ostroleka, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce?
- Każdorazowo otrzymają Państwo w wiadomości e-mail od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania.
- Na stronie postępowania będą: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.).
- Przy danej pozycji zamówienia podają Państwo propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty.
- Całość zwrotnie przesyłają Państwo do nas, klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie.
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zależności od procedury.
Dodatkowo zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe oraz przetargi na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum.ostroleka.
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl. Mimo to zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w zamówieniach zgodnych z Pzp wymagany jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod numerem tel. 22 101 0202 (pon.–pt., od 8.00 do 17.00), gdzie otrzymają Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.